lørdag 27. juni 2009

Har startet med ASP.NET og C# sammen.
Det er så mye mere spennende enn kun Application development foundation alene som fag. Det er tungt og vanskelig å få inn i hodet, særlig når man ikke har programmeringsbakgunn annet enn fra studiene. Så er sjeleglad for at vi nå har fått en endring i studiene og startet på ASP.NET før Application Development Foundation.

Genereres ASP.NET gjennom XHML mon tro?
Akkurat som PHP genereres gjennom HTML?
Om noen kan svare på det så er det bare å gi meg et hint, det står sikkert side opp og side ned om dette rundt om på nettet, men har ikke googlet det.

Er det noen som har tips til gode sider med tutorials hvor jeg kan lære ASP.NET sammen med C# så hadde jeg vært evig takknemlig for det.
Det finnes jo tusenvis av tutorials-sider, men har ikke funnet noen som jeg synes er matnyttig i forholdt til det å lage en applikasjon eller et mini-nettsted som jeg kan lære av.
Det er som regel enkeltemner som arrays, collections, getting started width ASP.NET osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar